יום שבת, 24 באפריל 2010

סוף עידן הסטאז', תחילת עידן המבחנים

בשעה טובה ומוצלחת סיימתי את הסטאז'. ואם ניתן לסכם את חמשת השבועות הללו, אומר כי יצאתי משם עם ידע, כמה טיפים וכמה מתכונים משובחים, ניסיון בעבודה בכמויות גדולות ובמכשירים גדולים ו.. הצעת עבודה.
כבר למעלה משבוע אני מתלבטת אם לקבל את העבודה אם לווא ומקבלת עיצות לכאן ולכאן.

לפני מספר ימים ניגשנו אל המבחן העיוני של התמ"ת, שהיה די קל ועבר חלק ומהר. זה ה"כאב ראש" הקטן!  ה"כאב ראש הגדול" מתחיל מחר: יומיים של הכנות מוקדמות, שקילות חומרי גלם ועיצובים בבצק סוכר שזקוקים ליבוש. בימי שלישי ורביעי יחול המבחן המעשי.  יומיים בהם נכין בצקים שונים: פריך, שמרים, עלים, רבוך יחד עם מסות בחושות, קרמים, קציפות, אפיות וכו' וכו'.. השיא יחול ביום רביעי בסביבות הצהריים, עת כל תלמיד יערוך את שולחן העבודה שלו עם מרכולתו, עליה טרח אותם יומיים, קישוט פה - קישוט שם, אולי איזה נר או פרח וזהו! כולם עוזבים את המטבח ונותנים לבוחנים לבדוק, לטעום, להתרשם ולנקד את העבודות שלנו.
החברים והמשפחות ממתינים איתנו בקומת הלובי של בית הספר, שצר מדי להכיל את כל ההתרגשות והאדרנלין. הציפייה משתלמת מפני שלאחר עזיבת הבוחנים   כ-ו-ל-ם נוהרים אל המטבח לצפות ביצירות, להתרשם ואפילו לטעום איזו עוגייה או פחזנית.

אגלה לכם סוד שנושא המבחן שלי הוא אליס בארץ הפלאות, ומי שלא צפה בסרט שיצא לא מכבר, אני ממליצה בחום. גם כי הוא אכן מופלא וגם כי זו הקדמה טובה לקראת המבחן, וכן!! כולכם מוזמנים.

תגובה 1:

  1. מתוקה שלי!!!
    רק לקרוא את מה שאת כותבת... כבר מביא טעם של עוגה משובחת בפה... תמיד!!!
    אני בטוחה שתצליחי בג-ד-ו-ל!! ובסופו של דבר תהיי דולי בארץ הפלאות!!!!
    הצלחה כבר מובטחת לך.. מה שנותר לי לאחל לך זה ... שתהיה לך הרבה הרבה עבודה!!!
    נשיקות וחיבוקים
    מהמעריצה #1
    אילנה

    השבמחק